Najnowsze komentarze
mam propozycję fajnego materiału n...
swietna galeria :) przyjemnie sie ...
dawid Triumph Tiger 1050 do: Moto Zauro Music 2011 - Święty Krzyż
Dzięki, obejrzałem całą galerię z ...
abodroc do zdjęcia: MZM 2011 124
Szczerze mówiąc to zapomniałem wył...
asdasdsdad do zdjęcia: MZM 2011 124
nucz sie uzywac innych efektow... ...
Więcej komentarzy
Ulubieni blogerzy
<brak ulubionych blogerów>
Moje miejsca
<brak wpisów>
Moje linki
<brak wpisów>

Archiwum 08 2011

09 sierpień 2011 16:26

Moto Zauro Music 2011 - Święty Krzyż

Zlot na Św. Krzyżu

ocena wpisu: 4.2

ilosć komenatarz: 3

ilosc wyswietlen: 794

Tagi

Święty Krzyż (1), 50 (1), 2011 (2), CRS (6), fotki (1), foto (5), Foty (1), Kielce (2), Moto zauro music (1), muzeum (1), MZM 2011 (129), Rozpoczęcie sezonu (1), Tokarnia (1), zabytki (1), Zdjęcia (1), Zlot (1)

Kategorie